Hot News

ဝိတ္ခ်လိုသူမ်ားအတြက္ အရသာလည္းရွိိ ဝိတ္လည္းက်ေစတဲ့ အသုပ္ျပဳလုပ္နညး္ကို မွ်ေဝလိုက္ပါတယ္….

Zawgyi Font :

ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနသူမ်ားအတြက္ အသင့္ေလ်ာ္ဆံုး ညစာ အသုပ္ျပဳလုပ္နည္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးပါ့မယ္။ ညေနစာအျဖစ္ ေန႕တိုင္းစားသံုးေပးရင္ ဝိတ္က်တဲ့အျပင္ အသားအရည္လညး္ အထူးစိုျပည္လွပလာမွာျဖစ္ပါတယ္။

လိုအပ္ေသာပစၥည္းမ်ား

  • ခရမ္းခ်ဥ္သီး
  • ဆလပ္ရြက္
  • သခြားသီး
  • ပန္းသီး
  • ဆားအနညး္ငယ္
  • သံလြင္ဆီ

ျပဳလုပ္ပံု

  • အထက္ပါပစၥည္းမ်ားကို တစ္ပန္းကန္စာ သင့္ေတာ္သည့္ ပမာဏကို မိမိအၾကိဳက္ႏွင့္ခ်င့္ခ်ိန္၍ ပါးပါးလွီးျပီး ထည့္ပါ။ ဆီကို အနညး္ငယ္သာ အသံုးျပဳပါ။ ျပီးလွ်င္ ေသခ်ာသမေအာင္ေမႊျပီး စားသံုးႏိုင္ပါျပီ။
  • အကယ္၍ အထက္ပါပစၥည္းမ်ားအစား အျခားအရြက္၊ အသီးအႏွံမ်ားကိုလညး္ မိမိစိတ္ၾကိဳက္ေရြးခ်ယ္ စားသံုးႏိုင္ပါသည္။
  • မတည့္ေသာ အစာမ်ား တြဲဖက္၍မစားမိရန္ သတိျပဳပါ။
  • အသုပ္တိုင္းမွာ မိေယာနိစ္ ထည့္ႏိုင္သည္။
  • တစ္လအတြင္းသိသာေသာ ရလဒ္ကို ရရွိလာမွာျဖစ္ပါတယ္။

Source : Foodtips

Photo : Lifedeal

Unicode Font :

ဒီတစျခေါကျတော့ ဝိတျလြှော့နသေူမြားအတှကျ အသငျ့လြောျဆုံး ညစာ အသုပျပွုလုပျနညျးလေးတှကေို ဖောျပွပေးပါ့မယျ။ ညနစောအဖွစျ နေ့တိုငျးစားသုံးပေးရငျ ဝိတျကတြဲ့အပွငျ အသားအရညျလညျး အထူးစိုပွညျလှပလာမှာဖွစျပါတယျ။

လိုအပျသောပစ်စညျးမြား

  • ခရမျးခဉြျသီး
  • ဆလပျရှကျ
  • သခှားသီး
  • ပနျးသီး
  • ဆားအနညျးငယျ
  • သံလှငျဆီ

ပွုလုပျပုံ

  • အထကျပါပစ်စညျးမြားကို တစျပနျးကနျစာ သငျ့တောျသညျ့ ပမာဏကို မိမိအကွိုကျနှငျ့ခငြ့ျခြိနျ၍ ပါးပါးလှီးပွီး ထညျ့ပါ။ ဆီကို အနညျးငယျသာ အသုံးပွုပါ။ ပွီးလြှငျ သခြောသမအောငျမှှပွေီး စားသုံးနိုငျပါပွီ။
  • အကယျ၍ အထကျပါပစ်စညျးမြားအစား အခွားအရှကျ၊ အသီးအနှံမြားကိုလညျး မိမိစိတျကွိုကျရှေးခယြျ စားသုံးနိုငျပါသညျ။
  • မတညျ့သော အစာမြား တှဲဖကျ၍မစားမိရနျ သတိပွုပါ။
  • အသုပျတိုငျးမှာ မိယောနိစျ ထညျ့နိုငျသညျ။
  • တစျလအတှငျးသိသာသော ရလဒျကို ရရှိလာမှာဖွစျပါတယျ။

Source : Foodtips

Photo : Lifedeal

Comment here